شرکت تولیدی متحد پرچ

غرفه رایگان
تعداد محصولات: 1
به روز رسانی: ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ ۱۱:۰۳:۰۰

شرکت تولیدی متحد پرچ

شرکت متحد پرچ فعالیت خود را ا در تهران با اتکاء به نیروهای متخصص فنی و مدیریتی خود، بعنوان صاحبان شرکت وبا هدف تامین نیاز بازار در زمینه میخ پرچ و پرچ های آلومینوم وخاص آغاز کرد.

شرکت متحد پرچ با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته اروپایی در زمینی به مساحت ۵٫۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی صالح آباد – تهران فعالیت خود را با تولید انواع میخ و میخ پرچ آلومینیومی آغاز کرد. در سایه الطاف حق تعالی و تلاش بی وقفه تکنسین های ماهر و پرسنل متعهد و همچنین با بکارگیری دانش روز و فناوری پیشرفته دنیا در زمینه تولید انواع میخ پرچ توانسته است پاسخگوی نیـاز واحـدهای صنعتـی مختلفی بوده و با نگـرش به توسعـه محصولات و راه اندازی خطوط تولید جدید و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفتـه ،خطوط تولید انواع میخ پرچ (با آلیاژهای مس ،برنج ،فولاد ،آلومینیوم و استیل) ، پرچ های چکشی ، آلومینیومی و پرچ های نیمه توپر ، پرچ های لنت ترمز و کلاچ اتومبیل باعث جلب رضایت مشتریان خود گردد.

شرکت متحد پرچ باتوجه به اهداف خود و توسعه و بهبود مستمر در سال ۱۳۹۲ توانست دومین کارخانه خود را در زمینی به وسعت 15000 متر مربع تاسیس کند.تا بتواند بیش از پیش در خدمت صنعت کشور عزیزمان فعالیت کند.

محصولات این شرکت در سراسر کشور و بازارهای منطقه ای با استقبال مواجه و با بیش از250عاملیت در سراسر ایران توزیع میگردد.

در راستای بهبود کیفیت و نیاز واحدهای مختلف صنعتی ، محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های بین المللی همچون (DIN-JIS ISO-BS) و با آلیاژهای مس ،برنج ،فولاد ،آلومینیوم و استیل طبق سفارش مشتری تولید می شود.

 امروزه شکل دهی فلزات به عنوان یکی از روش های مهم ساخت و تولید قطعات محسوب می شود. از این رو شناخت هر چه دقیق تر آن، صنعت گران را به سمت تولید قطعات با کیفیت بالاتر سوق می دهد.محصولات 
شرکت متحد پرچ بر اساس استانداردها به روش فرم دهی سرد (COLD FORMING) با انجام پرسکاری تولید می شود و امکان انجام عملیات حرارتی ویژه به منظور تنش زدایی این محصولات میسر می باشد. که دارای مزیت های زیر می باشد 

        - سرعت بالا در تولید

        - دقت و کیفیت یکسان قطعات تولیدی

        - افزایش استحکام کششی 

        - کاهش هزینه تمام شده و در نتیجه قیمت فروش

محصولات ویژه شرکت تولیدی متحد پرچ